Vilket väder vi haft idag!

Dagen startade redan vid 04.00 för mig och då gjorde jag undan lite pappersarbete och några beställningar på änglar👼🏼 Efter det så tog jag en varsin cykelrunda me hundarna för att sedan börja ta ut hästarna men han inte så långt innan jag var tvungen att slänga mig iväg för att värdera huset.. ☺ Vilket underbart väder vi haft idag, något kallt kanske men vad gör det när deär strålande sol?!🌺 

Vid lunch var jag Liza och Sofia iväg och fixade lite grejer för att sedan fixa grejerna i stallet och sedan åka iväg till Lizas träning. Liza och Gunsan var super duktiga som vanligt! Väl hemma igen så passade ja på att galoppera lite på ängarna för att sedan avsluta i paddocken. Vilken häst jag har han presterade super bra som vanligt och har till och med börjat fatta att han skall flytta för skänkeln🙌🏻 så nu är han välförtjänt av lite vila efter besöket hos Stefan imorgon. Kvällen bjöd på lite umgänge med trevliga vänner ❤ nu väntar sängen 💋

Morgontrött💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

Här får ni följa min resa från en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej på 22 år - Bor i eget hus med min sambo & två hundar har även två mini getter som bor på tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack på 4 år - säljer lyckoänglar & stigbygelpåsar - skänker 1kr för varje produkt som säljs till behövande djur - Alltid fri frakt på smycken - änglarna säljs även i vissa butiker

RSS 2.0