Kvalitetstid med hundarna 😍

Ibland Ă€r det bara sĂ„ skönt att ta med sig hundarna ut i skogen och bara vara 😍 Ă€ven om jag var vĂ€ldigt ung nĂ€r jag skaffade mina hundar ( 16Ă„r ) sĂ„ Ă€r det de absolut bĂ€sta jag gjort i hela mitt liv, Ă„ngrar det inte en sekund Ă€ven om det ibland kan vara tungt och jobbigt ibland nĂ€r det Ă€r dĂ„ligt vĂ€der eller man har vĂ€ldigt mycket att göra sĂ„ har det lĂ€rt mig sĂ„ otroligt mycket och gett mig sĂ„ mycket glĂ€dje och kĂ€rlek 💕

Ett liv utan dom finns inte pĂ„ vĂ€rldskartan 💎 

Nog om detta, kom precis hem frĂ„n kvĂ€llskörningen och idag fick jag tillbaka min gamla lastbil, helt sjukt vad mycket jag tycker om den 🙉 innan dess sĂ„ tvĂ€ttade jag bilen, Alex hjĂ€lpte mig att sĂ€tta pĂ„ dekaler pĂ„ bilen och Ă€ven sin bil.. Det blev sĂ„ snyggt đŸ™ŒđŸ»đŸ˜đŸ˜




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

HÀr fÄr ni följa min resa frÄn en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej pÄ 22 Är - Bor i eget hus med min sambo & tvÄ hundar har Àven tvÄ mini getter som bor pÄ tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack pÄ 4 Är - sÀljer lyckoÀnglar & stigbygelpÄsar - skÀnker 1kr för varje produkt som sÀljs till behövande djur - Alltid fri frakt pÄ smycken - Ànglarna sÀljs Àven i vissa butiker

RSS 2.0