BĂ€sta prinsen 👑

Morgonen började med utslĂ€pp indet underbara vĂ€dret för att sen hoppa Zack med Sofija och Anna i stallet. Detta var första gĂ„ngen jag hoppade Zack sĂ„ vi hoppade endast super lĂ„gt för att han ska fĂ„ upp sitt sjĂ€lvförtroende och tycka det Ă€r roligt! Han skötte sig galant och var super fin i dressyren ocksĂ„, SĂ„Ă„ nöjd med honom! Man blir nĂ€stan lite stolt nĂ€r man gjort det mesta jobbet sjĂ€lv🙈 

Passet i paddocken avslutades med nĂ„gra galopper pĂ„ Ă„krarna vilket ocksĂ„ Ă€r super bra trĂ€ning dĂ„ vi bara gjort det utan sĂ€llskap innan, Ă€ven dĂ€r skötte han sig galant och höll sig i skinnet Ă€ven om han fick ligga sistđŸ™ŒđŸ»â˜ș 
Senare pĂ„ dagen var det bara att göra Ă€nglar för imorgon skall leveransen pĂ„ 1000 Ă€nglar levereras đŸ‘đŸŒ Eftermiddagen bestod av tĂ€vling för Liza och Gunsans del mer om de sen 😘




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

HÀr fÄr ni följa min resa frÄn en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej pÄ 22 Är - Bor i eget hus med min sambo & tvÄ hundar har Àven tvÄ mini getter som bor pÄ tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack pÄ 4 Är - sÀljer lyckoÀnglar & stigbygelpÄsar - skÀnker 1kr för varje produkt som sÀljs till behövande djur - Alltid fri frakt pÄ smycken - Ànglarna sÀljs Àven i vissa butiker

RSS 2.0