Kamphundar?

Ibland eller rätt ofta får man höra att man har kamphundar (Amstaff/Pitbull) vilket gör mig så frustrerad.. det finns inget som heter kamphundar utan dom blir vad man gör dom till!! Jag har en amstaff och en pitbull som är världsnälla skulle aldrig göra en människa något ont! Zeb (pitbull) är nog världens mesigaste hund, han är rädd för väldigt mycket men hans rädsla har aldrig visat sig i aggression som mångas då kan påstå utan han hoppar upp i mitt knä eller går u dan för att gömma sig. Båda hundarna är även underbara med barn och låter barnen slita och dra i dom hur mycket dom vill! 

Hittade en bild som jag tyckte stämde så bra.. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

Här får ni följa min resa från en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej på 22 år - Bor i eget hus med min sambo & två hundar har även två mini getter som bor på tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack på 4 år - säljer lyckoänglar & stigbygelpåsar - skänker 1kr för varje produkt som säljs till behövande djur - Alltid fri frakt på smycken - änglarna säljs även i vissa butiker

RSS 2.0