Kvällen igår var helt underbar

Kvällen igår var en av dom bättre på väldigt lång tid! 🙌🏻 så mycket fina och roliga människor vi har runt oss❤ Super härligt när alla kan prata och skoja med alla även om dom inte känner varann, stor cred till alla för det! Jag var rätt bra i gasen igår, jag gick verkligen all in som jag sa att ja skulle 🙈 det har jag fått sota för idag, har ju mått bättre än de här alltså.. men men det var så värt det. Idag har vi inte gjort många knop vi har legat på soffan och käkat pizza för att sen knalla oss ut till stallet en stund, och nu har vi haft filmkväll super mysigt avslut på en riktigt lyckad helg 😍 

Liza och Sofia fick 3 ankor i present, de roligaste jag varit med om på länge🤣 älskar folk med humor! 
Nu ska jag dejta kudden med mina små hjärtan hörs imorgon😘

Josäfin Andersson
2017-04-10 @ 11:05:57
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Ser ut som en härlig kväll :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

Här får ni följa min resa från en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej på 22 år - Bor i eget hus med min sambo & två hundar har även två mini getter som bor på tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack på 4 år - säljer lyckoänglar & stigbygelpåsar - skänker 1kr för varje produkt som säljs till behövande djur - Alltid fri frakt på smycken - änglarna säljs även i vissa butiker

RSS 2.0