Söndagsångest?!

Söndagar för många betyder ångest inför den kommande måndagen, men vet ni vad är det så ni känner så tycker jag ni ska ta tag i er själva och verkligen hitta ett jobb där ni trivs, ett jobb som är roligt att gå till. Våga vara kräsen, det kanske inte sker på en dag, en månad eller inte ens ett år men sätt ett mål, ett mål som du ska nå och ge dig inte förens du är där även om det innebär att misslyckas och göra misstag.. Det är en del av vägen dit och det kommer lära er så mycket! 

Mitt mål här i livet är att som ung starta ett eget företag, att bli en inspiration för andra unga att våga chansa, våga tro på sig själva och sina idéer! Jag har redan kommit en bit påvägen men är långt ifrån där jag vill vara och behöver vara för att kunna försörja mig.. Men det kommer och vägen dit kommer lära mig otroligt mycket! 
Så tro på er själva och att ni kan för det kommer ta er så långt här i livet. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

Här får ni följa min resa från en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej på 22 år - Bor i eget hus med min sambo & två hundar har även två mini getter som bor på tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack på 4 år - säljer lyckoänglar & stigbygelpåsar - skänker 1kr för varje produkt som säljs till behövande djur - Alltid fri frakt på smycken - änglarna säljs även i vissa butiker

RSS 2.0