Lovisa & Zack

Igår efter mätningen så red Lovisa Zack vilket gick super😍 Hon har inte ridit honom sen innan vi upptäckte att muskeln var av, hon kände sig nog lite lugnare nu inför kommande tävlingar efter detta passet. Det är sån otrolig skillnad och utan några som helst krav så har han utvecklats något enormt det sista! Så mycket lättare det är med hästar som har egen arbetsvilja 👌🏼 

I slutet skulle Lovisa bara rida igenom LC:1 innan hon avslutade och då tyckte nog Zack att livet var lite tråkigt så han tog saken i egna händer och hoppade över en skugga, det var nog det roligaste jag sett på länge 🐴




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

Här får ni följa min resa från en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej på 22 år - Bor i eget hus med min sambo & två hundar har även två mini getter som bor på tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack på 4 år - säljer lyckoänglar & stigbygelpåsar - skänker 1kr för varje produkt som säljs till behövande djur - Alltid fri frakt på smycken - änglarna säljs även i vissa butiker

RSS 2.0