Mycket gjort på kort tid ✌🏼

Nu har jag cycklat med båda hundarna gjort höpåsar, fyllt vatten och hunnit rida ut på Zack. Vilket underbart väder det blev och va härligt det är att bara släppa hästarna på ängarna och låta dom galoppera i den takt dom vill🙌🏻😍 Heter man Zack och är 4 år så galopperar man gärna så snabbt det bara går😅 perfekt att träna på galoppfattningar från skritt ute, Zack satte alla idag👌🏼👑 

Nu ska jag dusch och göra lite änglar innan vi skall göra sista TMA passet 😚

Hann till och med mysa lite med Otto i hagen😍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

Här får ni följa min resa från en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej på 22 år - Bor i eget hus med min sambo & två hundar har även två mini getter som bor på tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack på 4 år - säljer lyckoänglar & stigbygelpåsar - skänker 1kr för varje produkt som säljs till behövande djur - Alltid fri frakt på smycken - änglarna säljs även i vissa butiker

RSS 2.0