Programridning

Programridningen gick super bra😍 Lovisa red sĂ„ bra pĂ„ bĂ„de Velvet & Zack. Super kul nĂ€r dom gör sĂ„nna framsteg redan andra gĂ„ngen vi Ă€r ivĂ€g, Zack var inte alls lika spĂ€nd idag som första gĂ„ngen đŸ‘ŒđŸŒ Dommaren var rĂ€tt hĂ„rd i sin bedömning, vilket jag tyckte var bra för dĂ„ fick dom lite att öva pĂ„ och redan efter "lektionen" efter programmet sĂ„ föll flera bitar pĂ„ plats.

BĂ„de Lovisa och Zack fick vĂ€ldigt fina lovord frĂ„n dommaren đŸ˜đŸ˜đŸ‘ŒđŸŒ




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

HÀr fÄr ni följa min resa frÄn en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej pÄ 22 Är - Bor i eget hus med min sambo & tvÄ hundar har Àven tvÄ mini getter som bor pÄ tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack pÄ 4 Är - sÀljer lyckoÀnglar & stigbygelpÄsar - skÀnker 1kr för varje produkt som sÀljs till behövande djur - Alltid fri frakt pÄ smycken - Ànglarna sÀljs Àven i vissa butiker

RSS 2.0