Sent trĂ€ningspass đŸ™ŒđŸ»

Har inte gymmat pĂ„ ett tag nu pga av att jag i perioder inte har nĂ„gon matlust vilket gör att jag snabbt rasar i vikt och sĂ„ har det varit i princip hela mitt liv, jag kan mĂ„ jĂ€tte bra men Ă€ndĂ„ inte ha nĂ„gon matlust medans ja vissa perioder kan Ă€ta hur mycket som helst 🙉 nu har jag lagt pĂ„ mig lite igen sĂ„ kĂ€nde att jag kunde gĂ„ till gymmet med gott samvete. Puh va hĂ€rligt det var att pressa sig igen! Har alltid varit en mĂ€nniska som gillar att trĂ€na eller ah nĂ€r det hĂ€nder saker överhuvudtaget dĂ„ jag Ă€r vĂ€ldigt rastlös av mig.. 😅 Imorgon ska jag upp till Stenungsund för att trĂ€ffa mĂ€klarn som ska sĂ€lja mitt & Philips hus dĂ„ ingen av oss vill bo kVar  efter att vi valde att gĂ„ isĂ€r sĂ„ efter det tĂ€nkte jag svĂ€nga förbi gymmet igen 😍 

Nu ska jag passa pĂ„ att byta lakan innan jag gĂ„r och lĂ€gger mig ( haha ja jag Ă€r en kvĂ€llsmĂ€nniska och fĂ„r alltid gjort mest pĂ„ kvĂ€llen/natten) MĂ„ste bara sĂ€ga att nyrakad ben och nybytta lakan mĂ„ste ju vara bĂ€sta kĂ€nslans ever đŸ™ŒđŸ»đŸ™‰ vi hörs imorgon 😚😚




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

HÀr fÄr ni följa min resa frÄn en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej pÄ 22 Är - Bor i eget hus med min sambo & tvÄ hundar har Àven tvÄ mini getter som bor pÄ tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack pÄ 4 Är - sÀljer lyckoÀnglar & stigbygelpÄsar - skÀnker 1kr för varje produkt som sÀljs till behövande djur - Alltid fri frakt pÄ smycken - Ànglarna sÀljs Àven i vissa butiker

RSS 2.0