Tävlingen idag

Tävlingen idag gick bra både jag & Lovisa är nöjda. Framridningen är det vi oroat oss för då han fortfarande kan vara lite hingstig men den var inga som helst problem, inne på banan så skötte han sig bra, med tanke på att han aldrig sett ett dressyrstaket innan så var det lite läskigt och drog tyvärr ner poängen en del.. Men jag är lika glad för set då detta var första ggn han ens reds på borta plan. Stort plus är att han är så himla enkel att ha med sig och att lasta 😍

Lovisa rider Zack så himla bra, kunde inte varit mer nöjd med hennes insatts 💎 Domaren tog faktiskt fram Lovisa efter ritten och berömde hennes insatts och även Zack som hon trodde skulle bli en superfin ponny med lite mer träning och vana på banan😍🙌🏻 
Bildbomb kommer senare😚 

Anonym
2017-05-07 @ 00:31:21

Kul att det gick så bra! 😘 Kram Anna

Anonym
2017-05-07 @ 00:31:21

Kul att det gick så bra! 😘 Kram Anna

Anonym
2017-05-07 @ 00:31:23

Kul att det gick så bra! 😘 Kram Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

Här får ni följa min resa från en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej på 22 år - Bor i eget hus med min sambo & två hundar har även två mini getter som bor på tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack på 4 år - säljer lyckoänglar & stigbygelpåsar - skänker 1kr för varje produkt som säljs till behövande djur - Alltid fri frakt på smycken - änglarna säljs även i vissa butiker

RSS 2.0