Zack igĂ„r 👑

Lovisa red Zack igĂ„r och vilket superpass dom gick tillđŸ™ŒđŸ» sĂ„ himla grymma man kan ju inte annat Ă€n att bli stolt! Jag var med frĂ„n marken som ett extra öga men de var inte mycket jag behövde sĂ€ga.. Vi hade bommar, ett bord och lite dekoration lĂ€ngs med kortsidan för att ta bort det lĂ€skiga med det inför tĂ€vling, sedan trĂ€nade hon mycket pĂ„ delarna i LC:1 sĂ„ som skritt-halt, övergĂ„ngar frĂ„n trav till skritt och skritt till trav sedan Ă€ven gloppfattningar för att fĂ„ till  dom Ă€nnu bĂ€ttre dĂ„ han lĂ€tt kan bli lite springig nĂ„gra steg innan han fattar. 

MĂ„ste verkligen berömma Zack för hans fina halter, han stĂ€ller sig 9 av 10 gĂ„nger helt jĂ€mt đŸ˜đŸ‘ŒđŸŒ I slutet testade vi ett par korta sporrar bara för att ha det som sista utvĂ€g pĂ„ tĂ€vling om han skulle bli lite tittig och spĂ€rra sig, han tog Ă€ven det super bra och vi passade pĂ„ att flytta honom nĂ„gra steg Ă„t bĂ„da hĂ„ll för att fĂ„ honom att förstĂ„ det bĂ€ttre. Redan dĂ„ sĂ„g man skillnad och de kĂ€ndes som att det var lite enklare för honom med sporrar just nĂ€r han skulle flyttas, antagligen för att hjĂ€lpen blir tydligare.  Ă„ven idag red Lovisa dock jobbade jag sĂ„ jag kunde inte vara med men jag tror att det gick super Ă€ndĂ„â˜ș Denna dagen har varit lite flĂ€ngig för min del dĂ„ jag gjort 3 jobbpass men pĂ„ olika stĂ€llen och utspritt över dagen, Ă€ven igĂ„r jobbade jag sĂ„. Imorgon blir det bara tvĂ„ jobbpass vilket kan vara skönt dĂ„ jag ska rida Zack och har en del smyckes bestĂ€llningar som behöver göras đŸ‘ŒđŸŒ nu ska ja rasta hundarna för att sen nana kudden hörs imorgon😚




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Design by AKS

HÀr fÄr ni följa min resa frÄn en kul grej som resulterade i eget företag, och allt som har med min vardag att göra. - En glad och positiv tjej pÄ 22 Är - Bor i eget hus med min sambo & tvÄ hundar har Àven tvÄ mini getter som bor pÄ tomten - föredetta lastbilschaufför - Har en Welsh cob valack pÄ 4 Är - sÀljer lyckoÀnglar & stigbygelpÄsar - skÀnker 1kr för varje produkt som sÀljs till behövande djur - Alltid fri frakt pÄ smycken - Ànglarna sÀljs Àven i vissa butiker

RSS 2.0